OMG! - Amat Mengerikan Ratusan Telur Yang Menetas Di Kaki (4 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Seorang graduan dari Universiti Plymouth, United Kingdom telah diserang dengan seekor pepijat dan beratus-ratus telur keluar daripada kakinya selepas beberapa minggu dia pulang dari Tanzania. 


Mangsa yang dikenali Matthew O� Donnell sedang berehat di atas katilnya apabila tiba-tiba dia berasa kakinya mencucuk-cucuk sebelum pepijat itu yang menetaskan hampir 100 telur kecil berderai keluar melalui bahagian tapak kaki.

�Saya terkejut melihat telur dan pepijat itu. Tapi kemudian baru saya teringat bahawa salah seorang kawan saya juga mempunyai bengkak yang sama di bahagian kuku jari kakinya.

�Nampaknya serangga itu menggunakan kaki saya sebagai tiket percuma untuk keluar dari Tanzania,� katanya.

Ketika di sana, dia telah diingatkan dengan pepijat tetapi tidak menyangka kakinya menjadi sarang kepada serangga berkenaan.

Berikutan daripada itu, kaki O�Donnell berlubang namun doktor memaklumkan bahawa kakinya selamat dan tiada lagi pepijat atau telurnya yang bersarang di situ.


�Saya tidak sangka telur pepijat yang keluar dari kaki saya. Saya menggunakan tisu tandas dan membalutnya sebelum mengepamnya dalam lubang tandas,� katanya.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment